Dröm

Glömde berätta det innan men jag hade en jätte konstig dröm idag eller i natt eller vad man säger...  Jag brukar vanligt´s vis inte komma ihåg mina drömmar..
Men denna handlade om komiskt nog om busskort... Jag och en kompis skulle åka buss och jag hade glömt mitt busskort, så jag sket i att betala... och min kompis betalade halva priset en vad hon skulle... Så kom buss chaffören och va på oss azz mycket! Och sa att vi skulle betala och så... han lät min kompis med en varning och sa att hon skulle tänka på det i fortsättningen... Men mig gillade han typ inte, så han sa att jag var tvungen att hoppa av bussen och sen skulle han se om han skulle anmäla det och göra så att rätten fick ta hand om det och att jag typ skulle behöva böta 20 tusen, sedan lämnade han mig på busshållplatsen mitt ute i ingenstans.. lite läskigt men som tur var det bara en dröm, men det är lite komiskt att lite av min dag handlade om just busskort ;)
God natt och hoppas ni drömmer roligare drömmar än mig x'D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0