Choklad

Sitter hemma och tar det lungt och äter choklad (nyttig som jag är tar jag mörk choklad). Nyss åkte farmor, farfar, mormor, Tobbe, Jessika, Sara, Jonny och Viggo härifrån firade att min Pappa har fyllt år :D mycket trevligt, men lär inte orka någon kvälls mat...
Red Percy idag och de gick MYCKET bättre idag! bråkade ingenting och han sparkade inte i väggen en enda gång, fast jag är ändå nervös inför morgondagen ska rida med sadel då...  Men man får hoppas på det bästa :)  och jag lär ju inte ha problem att komma upp när jag har sadel hehe x'D  Glömde nog berätta det, han vill inte stå stilla när man hoppar upp barback (jag behöver en pall) så han bara backar hela tiden.. Så jag bad en hålla i honom, men jag glömde bort att hon var rädd för hästar så det blev inte helt lyckat... men när jag skulle komma upp då så tog jag i som bara den och upp kom jag, MEN han började gå och jag hade tagit i lite för mycket så jag trillade ner på andra sidan..  Haha tänk va roligt det måste ha sätt ut!! men gud va jag skämdes då!! vågade inte kolla på någon..
Snöade igår IGEN!! hoppas verkligen det försvinner snart!!  Så pinsamt nu när det är halt och man skriker hela tiden, för att man nästan halkar... "/
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0