Bullar

Har nog en prao plats nu :D efter alla nej så kom ett kanske!  på vägen hem från stan så bad sis mig att köpa saker så att vi kan baka bullar x'D   eller det blir jag som bakar....  men det är roligt gjorde en dubbel sats, behöver det jäsa dubbel så lång tid då?   aja får chansa tar 45 min x'D  hihi bara det blir nästan rätt så :)  Tänk va gott det kommer att lukta och va gott det kommer att smaka (förhoppningsvis)  hehe ;)
Nu ska jag fortsätta att sitta och vänta på att degen ska ha jäst färdigt men det går ingen nöd på mig jag har ju Sprite och en choklad kaka   man behöver lite beröm för att det var första dagen i skolan + att jag stannade hela dagen hihi ;) (a)
Förhoppningsvis ser de ut så när de är klara x'D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0