Blod prov... "/

Nu har jag kollat på lite film och några serier x'D   sjukt störande slut på Navy....    imorgon blir det stan igen ;) + hemmakväll ska hyra film och köpa godis hihi (a)   men ska åka typ halv 11 elr lite innan, så det blir inte sovmorgon då heller... "/   idag gick jag upp halv 8  bara för att ta blod prov...  fick ett blåmärke efter det och skjutsköterskan var lite puckad och sa - Nu sticker jag (alltså nålen)... ;) 
Men jag har börjat vänja mig så det gör inte lika ont längre...


Sen när jag kom hem så somnade jag om, fick dock lite stressigt sen...  mötte ju Olivia på stan ♥  och fick veta lite intressanta saker om hennes nyår ;)   hihi    och så fick jag min julklapp av henne :D   en ansiktsmask som luktar choklad ;)  och en puder borste  x'D   hon fick en tröja av mig och sis + en spargris ;)   och Olivia köpte inte ett enda linne idag!  det var roligt att välja kläder till henne (hon fick pröva många x'D)

När vi var på Burger King efter vi bowlat ;) söta Olivia i löshåret :D


Kraam Sara

Kommentarer
Postat av: olivia

hahahahahhaah vad fan är det för bild på mig? ser ut som en mumie ? jag dör! vilken hemsk bild xD



kul har vi tillsammans iaf :D <3

2011-01-05 @ 01:03:36
Postat av: Anonym

Vilken är din favoritfilm? :P

2011-01-05 @ 08:21:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0