Bio

Kollar på Let´s Dance x'D  efter att gått på bio med Olivia och Sis♥  The Tourist var jätte bra :D fast kändes väldig kort....   Men det var väldigt trevligt!  Fast fick Väldigt bråttom när vi skulle ta oss dit! Red Percy och tränade för Åsa ;)  men kändes som om hon ville att jag skulle dö... haha nää men det var sjukt jobbigt och frustrerande för jag har INGA ben muskler och om det blir något fel så vet jag att det beror på mig... "/   får hoppas att det går bättre nästa gång :D  men fan va jag ska träna nu minst 2 gånger i veckan ska jag ut och springa och göra armhävningar och sånt... hihi (a)
Blev mycket godis idag! heh x'D men det får man ju på bio, men mådde dock inte så bra efteråt... hehe ;)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0