Asså TYP!!

Nu sitter man och har engelska, pratar på som bara den men det är ganska svårt... asså ordet typ finns inte ;O
Nu ska jag säga vad jag gjorde igår ;)  hihi
Slutade azz tidigt!! typ halv 11- 12 tiden x'D Så jag stack hem och kollade på film och åt typ 10 bullar!!  + kakaor och muffins...  mådde inte så bra efteråt ;)  sen stack jag till Jonah och vi gick runt munksjön!! *duktig*  hehe x'D  fast jag trillade :(  första gången för i år!!    sen stack vi å köpte godis fast jag var redan proppmätt... menmen åt lite x'D  kollade på två filmer också, The time travels wife och The terminator (fattade dock inte så mycket av dem.. ) fast de var bra hihi (a)   Men facebook är inte alltid positivt.... Sen fick jag springa till bussen, mamma blev inte glad att jag inte svarade  i telefonen och kom hem så sent.... obs! ;)
Face look of today! hann ju både dusch, sminka mig, platta håret OCH äta frukost + hjälpa sis lite :P
Kraam Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

sara (L) jonah

2011-01-12 @ 13:47:38
Postat av: Henningruth

good site, need more information! Thank you

2011-04-07 @ 08:30:01
URL: http://henningruth.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0