Jävla busschafför...

Sitter hemma nu och äter lite Candy ;) hihi   Var med Olivia någon timme :D   och hon skulle köpa Chips så då passade jag på att köpa 2 godis påsar hehe  nyttighet får bli i mitt andra liv ;) för nu ska jag ta ett glas pepsi (y)
Har blivit bättre på data kunskapen nu hihi (a)  eller a de va la inte så svårt men ändå ;)  Fast när jag skulle ta bussen från Olivia så var den nära på att köra förbi mig!! :O  så jag fick vifta med armarna som en jäkla idiot.. usch! Ändå hade jag en röd jacka på mig!!  som lyser upp ganska bra i mörkret...  (busschaffören sa att  hon inte såg mig..)
Men tror jag ska sova nu är sjukt trött och ska gå upp tidigt imorgon... fan ibland gillar jag verkligen inte skolan!!
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0