Blöt kan man bli...

Kollar på gamla avsnitt av Top model och Project Runway =)
Nu ska jag berätta om min dag !  har inte haft tid förens nu...
Men jag skulle som sagt tvätta Mathildas hår, men aa det är typ andra gången jag tvättar någon annans hår...  Men då råkar det självklart hända något!!  Jag råkade spilla ner jätte mycket vatten i hennes ansikte och det kom ner på hennes rygg, det blev att hela hennes baksida av linnet blev blött och lite av hennes byxa, typ ner till rumpan... Hon blev inte så glad på mig då ;)  hihi upsi  men det fixade vi till på typ en kvart, jag fick använda hårfönen och blåsa Mathildas linne och hon torkade sitt hår (:  när vi var klara med det fick jag blåsa Mathildas byxor de blev nästan helt torra :D
Men när vi hade ätit och skulle gå så var det vatten på Mathildas stol!! haha för hon var fortfarande blöt!! :P men hon torkade efter ett par timmar som tur va.... ;D  hihi
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0