ut och gå

sitter just nu och sminkar mig ;)  snart blir det att ta bussen till skolan och gå lite hihi x'D   sedan blir det kanske till arbetsförmedlingen... får se annars blir det till att åka direkt upp till stallet och rida min söta ponny :D  som visst var väldig pigg igår och försökte springa ifrån arbetet men det blir till att tvinga henne gå där hon tycker att de är läskigt om jag inte gör det kommer det bli jätte svårt på träning och tävling (hon är rädd för läktaren..)

Tar med mig lite varm choklad  fastän vädret är så fint men det är inte så varmt... och i morse snöade det!!  snön va väldig gullig men jag vill ha VÅR  med de söta fåglarna som kvittrar och blommorna som blommar och allt blir grönt och fint :D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0