Titta på film o ta det lungt!!

Nu ska jag titta på film och ta det lungt!  är ganska jobbigt och jobba och sedan efter det rida!!  men malaimavar jätte duktig och lyssnar på mig fast hon är dock lite "struttig" i galoppen... "/  men hon börjar bli MYCKET mindre rädd för kortsidorna :D  kommer ihåg hur pinsamt det var på Jensträningarna när han sa att jag behövde öva på att hon skulle lyssna på mig och våga gå vid kort sidan, som tur var visste han inte om att jag rider där inne typ 5 dagar i veckan ;) hihi

Ikväll blir det mat från Spicy house eller nått sånt... hehe  för bror fyller 18 år!! :D  ♥  hat köpt en azz snygg skjorta till honom får se om han gillar den x'D  hoppas på det... :P


Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0