Sjukt nöjd :D

Har  inte hunnit göra något inlägg förens nu!  har tittat på lite top model och slappat ;)  fick dock vänta på bussen i typ en halvtimme!! :O  och så var svenska läraren jätte sur på mig idag -_- men men nu är det lov och då ska man vara glad hehe x'D
Stylade Mila för denna veckan och har redan skickat in en bild !! :D  är sjukt nöjd men schlager temat är ett sånt brett utval...  så det var svårt men körde på den lite mer "tuffa stilen"  men bilder kommer imorgon på alla outfits vi gjorde!! ;)  hihi
Sen blev det god mat och kolla på Let´s Dance!!  tyvärr så åkte Andreas ut :(  men som tur är min favorit Helena kvar :D  + att kvällen gick åt att fixa allt inför imorgon!! men allt löste sig efter många sms och samtal... (:
Sov gott allesammans och alla borde se upp för enligt Facebook så ska jag gå i sömnen i natt  hihi undra vem jag kommer att besöka ;)
Olivia är utomlands nu!! i sköna värmen och här är man själv hemma i kalla snöiga Sverige... (dock är det gullig snö som har fallit ner idag)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0