Råslätt....

Precis hemkommen från ett väldigt lamt gymnasie disco  ska kanske försöka på Centrum nästa gång?  Fast får hoppas att morgon dagen går bättre hihi ;)  är sjukt taggad nu !!  så får hoppas att inte detta blir fail också...
Men en jätte lyckad början på kvällen!! :D  Fast jag glömde min biljett hos min kompis så hennes pappa var snäll och kom med den :D  + att jag kom på att jag inte har ett bra lokal sinne, så Jag och Mathilda gick lite fel.. hihi (a) men till mitt försvar har jag att alla hus på råslätt ser likadana ut!!
men det hade kanske varit roligare om man druckit sig full så man inte kommer ihåg vad man gjorde?  men men...  fick dock lära mig lite tecken på vad man ska göra om man inte tycker om kille man dansar med hehe ;)
Men nu ska jag sova!  så jag är pigg och fräsch tills imorgon :D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0