Rädd för allting...

Hemkommen från stallet nu :D  har börjat galoppera idag!!  så jäkla glad :)   fast jag måste börja om från början med allting typ, för nu har Malaika nämligen blivit rädd för allting i ridhuset och så...  men det tar la typ 1-2 månader sedan borde hon ha vant sig lite vid det, eller jag hoppas på det... hihi (a)
Skoldagen bestod av att klippa och klistra och sätta ihop vårat projektarbete (tingeling och alice i underlandet)  blev jätte fint dock lite synd att vi inte kunde Photoshopa Tingeling bilderna också för ingen av oss kunde det... "/  men ska nog börja lära mig använda Photoshop... får se om jag klarar det ;)  Nu ska jag se avsnittet av Stylisterna :D
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0