Morgonstunden...

gick upp för en stund sedan... fortfarande väldigt svårt på morgonen... men det finns alltid något som gör en piggare och gladare :D som denna morgonen var det ett meddelande på Facebook som gjorde mig glad ;) hihi Men nu blir det frukost och försöka hinna med allt så att jag inte måste stressa till bussen sen.... ;) En rolig sak igår; jag ; Nu när det börjar bli varmare så kommer snön att smälta bort. :D Evelina; Fast då blir det en massa is. Jag; Men hos mig håller isen redan på att smälta bort. Evelina; Gud va skönt då blir det lättare för er att gå till bussen. Jag; Ja, och så blir det lättare att springa till bussen, för den lyckas alltid komma förtidigt.. ;) Evelina; Men brukar inte den alltid vara sen? Jag; Jo det brukar den... Evelina; Då är du mycket försenad? En rolig konversation ? haha kommer inte ihåg hela men det lät ungefär så ;) Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0