Mean Girls 2

Heej nu är jag nyduchad x'D  behövs i denna vinter kylan!!  snöade för typ bara någon timme sedan!!  när tar denna vintern slut!?


Aja nu ska jag berätta om filmen Mean Girls 2 (ny verision på 1 an)

Den är inte jätte dålig men inte heller en sådan film jag skulle vilja se igen... Det är typ en blandning av Sidney White och Mean Girls (som den ska likna), den var lite tråkig, det hände mycket men ändå inte...  Men den är ett måste att se för de som har sett Sidney White och Mean Girls!   Fast jag kan inte rekomendera någon att köpa dvd:n...  jag är väldigt glad över att inte jag har gjort det :D   men alla ska få sin egen uppfattning av filmen, men den är bättre än den sista av Bring it On filmerna....   men kolla på den och säg vad ni tyckte om den :D

Fast det hade varit roligt om Sverige hade haft lite mer som i ex; Mean Girls filmerna ;)



Kraam Sara


Kommentarer
Postat av: Jeremy763

Very well done. I enjoyed the site.

2011-05-27 @ 14:16:20
URL: http://jeremy763.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0