Make it or break it?

Sitter och disskuterar med Mathilda och Esther om Mathilda ska pierca sig eller inte.... men jag tycker att hon ska det ;)  + att vi tog spåkulan på Facebook och jag kunde tolka mitt eget och Esthers och Mathildas :D hihi ska kanske bli spåkvinna? ;) hehe
Men dagen förstördes dock av att jag fick IG på ett prov... :(  så jag ska definetivt plugga azzet nu till alla andra prov och gå på resursen för jag tänker inte ha matte nästa år!!!  men jag har också kommit på att jag är jävligt feg så nu ska jag banne mig satsa och se hur det går  de heter la Make it or break it...  eller ?
Nu ska jag kolla runt lite på Facebook och se om det stämmer om det som de sa på Rix Fm ?  att nästan alla lutar huvudet lite på alla bilder ;)  får se om det stämmer hihi (a)
Kraam Sara

Kommentarer
Postat av: Tomasanastasia

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-05-18 @ 13:24:25
URL: http://tomasanastasia.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0