Lära sig en massa matte...

Hihi bror blir lite sur på mig för jag ska kolla på film som tar upp en massa internet.... (lär mig en massa matte när han pratar med mig om det.. kilobit och sånt..)  skulle kanske börja spela WoW så att jag förstår hela saken med att ha ett snabbt internet?   får se fast då skulle jag behöva lägga ut 500 spänn på det...  känns lite onödigt ;) 

Tog bussen upp till stallet efter skolan idag :D  Malaika var sjukt pigg !!  så jag galopperade bara av henne och så...  nu blir det att träna upp hennes kondition (och min..)  så de blir ett ganska hårt ridpass imorgon eller snarare mellan... hon är ju inte fullt igång en :P 

Nu ska jag gå och göra mina 50 situps ;)   (y)


Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0