Kräsen...

Har precis ätit lunch :D  + köpt en tröja till bror! ♥   men shit va svårt det är att köpa till någon annan eller det är mest killar det är svårt till och också till någon så kräsen som min bror!!  men hittade en helt OK tröja får se om han gillar den ;)
Jag är klar med mina collage eller vad man ska kalla det vi skulle välja en "stil" som man skulle se kunde vara olika på dem två olika och på en skulle det vara kalla färger och på en varma x'D  så de var faktiskt ganska roligt och det är JÄTTE bra övning!!  ;)
Den nya Over zyies tröjan x'D  gillar färgen azz mkt!!  och det känns lite mer vår/sommrigt och det behövs i denna kylan, vädret ska fasen inte påverka ens kläder ;)  för nu är jag trött på snön...
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0