KK=knullkompis

Ska snart till stallet :D  skritta min lilla polle och sedan på ett möte för typ de som har hjälpt till att vara funktionärer + att man får fika :D  och jag har skrivit att jag inte tål lök och räkor hihi man vill ju inte behöva peta bort en massa på sin macka ;)  fast jag tål det tkr bara inte om det...
Hade jätte trevligt blev mycket prat om KK och Pojkvän hur man ser på livet och om man blev gravid nu skulle man behålla det då?  men det var nice men jag blev röd som en brandbil!!  blir det jätte lätt när jag tycker något är pinsamt!  för jag kan säga att jag fick äta upp det jag sa i lördas!!  menmen man får stå för vad man tycker :P
Förra gången när vi inte hittade dit först!! hehe ;
och alla höll typ på att frysa ihjäl!!
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0