Jag=Glömsk!

Sitter och väntar på att Samhälls lektionen ska börja..  efter den är det lov :D  blir hem och slappa o äta godis!! jag är nog en av de få som tycker att det är ganska gulligt att det snöar DOCK så längtar jag till sommaren!  känns lite fel att dricka varm choklad och kolla på julfilmer i FEBRUARI!!  (nyttiga livet börjar efter lördag hihi )
Glömde ta medicinen, hatar detta jag borde ha lärt mig det vid detta laget!?  men ibland glömmer man saker, jag måste komma ihåg lite mer än de flesta i min ålder ;)  de flesta tänker bara på vad de ska göra i helgen och många börjar tänka på vad de ska göra med deras liv, medans jag måste tänka på om jag KAN göra det jag vill!!
Dagens outfit:
Körde på mys kläder orkar inget annat och det är ganska skönt att ha sådana här kläder på sig + att man slipper byta kläder när man kommer hem ;)  brukar nämligen nästan alltid byta om till mys byxor när jag kommer hem (eller hot pants) hihi :D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0