Fotografering

Klar med fotograferingen :D  lyckat med allt, fast man kände sig lite som en mamma men roligt var det ;) är azz nöjd med att jag har valt Stylist linjen :D   nu ska vi 3 kolla igenom alla bilder och försöka bestämma 1 av alla 300 bilder!!  men får hoppas att vi lyckas bestämma en som alla är nöjda med x'D  och det ska ju vara fokus på sminkningen, får hoppas att jag har lyckats bra och att Olivia ser ut som om hon ska på fest :D  ni får se bilder imorgon!! orkar inte och datorn cp:ar...


God natt och sov gott, ska gå upp kl 6.00 imorgon för att sminka Olivia (:   och jag ska själv ta bussen kl 11.04 där rök min sovmorgon... men det är värt det :D   blir nog en liten sotning (det bästa jag kan) så får hoppas att det blir lyckat (y)



Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0