Förlåt...!

God eftermiddag!   förlåt för att jag inte har uppdaterat förens nu...!  men gick upp tidigt idag igen för att rida ut med Evelina :D  mycket trevligt, och underlaget är mycket bättre än vad man tror så vi kunde trava!  Qajsa var väldigt pigg!!  men det är positivt ;)  Efter det så kollade vi när Mia red på sin storhäst Rackham, det såg jätte fint ut dock var hästen lite töntig men den är bara 6 år... Det var också deras debut så för det måste jag säga att det var en väldigt bra sådan!! :P
När jag kom hem vid typ 12 tiden så åt jag lite tårta hihi... och sedan gick jag och la mig!  sov typ 3 timmar om inte mer!! :O   men det behövdes men nu ska jag duscha och sedan ska jag plugga!!
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0