Cute!

Ute så snöar det jätte gulligt!  men det är dock lite tidigt på året för snö!!  det ska ju komma i typ vinter !?  Eller så får vi här i Sverige lära oss att leva med att det snöar året om...  tänk på Midsommar så får alla dansa runt en julgran istället för Midsommar stången x'D
Är fortfarande jätte trött!!  men det är mest synd om dem runt omkring mig... för när jag är trött blir jag antingen över pigg och pratar på om jätte konstiga saker och kan knappt sitta stilla!!  annars blir jag jätte låg och pratar knappt inget och är allmänt seg och tjurig...  vilket är värst?  (a)
Bussen går om en timme så nu ska jag göra i ordning mig det sista och sedan hinner jag nog kolla på en snutt av ett Top model avsnitt (kan inte hålla mig så jag måste kolla i förväg på säsong 15 ) hihi (a)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0