CSI MIAMI

Har precis kollat klart på CSI Miami :)   Var sjukt trött innan så jag råkade somna! :O   fast Olivia och Jonna var duktiga och letade efter stugor ;)  nästa gång ska vi ringa och höra om de går att hyra eller så är vi för unga...
Nu ska jag försöka göra ett CV, får se om jag lyckas hihi (a) + gå och ta varm O´boy och äta något, har bara ätit lite choklad efter lunchen... och de var vid typ 3 tiden !
Ett tips till alla som byter till nya mobiler om ni har kvar ett minneskort från den gamla mobilen så är det bara att stoppa in den i den nya mobilen :D  låter nog ganska logiskt... men jag hade jätte problem!  för jag visste inte att man var tvungen att ta ut det nya minneskortet från mobilen (eller jag visste inte ens att det fanns något hehe)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0