Chips och Läsk

Sitter hemma i soffan och äter chips och dricker läsk :D hihi nyttig jag är ;)  På stylist lektionen gjorde Esther en svin rygg på mig tog ca; 1 timme x'D  men gud va snygg den blev!! kändes som om jag typ skulle gå på bal eller nått, fast det var jätte svårt att borsta ut det med hårspray, tupperingen och allt... men det var värt det :)
Jag har kunnat gå utan smink hela dagen ( eller mascara, ögonskugga och lite puder) det var allt jag hade!! går framåt, i sommar kanske jag bara kan ha vatten fast mascara :D
Hjälpte bror med lite övningar som han gör varje dag! jag måste fan börja träna annars blir bror vigare än mig!! ;O  Nu ska jag leta fram lite kläder och bestämma smink och hår tills Olivia kommer :D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0