Ben & Jerry

Precis hemkommen från a6 med Olivia :D ♥  mycket roligt blev först att vi åt på donkan hihi (a)  men var azz hungrig + att det var jätte länge sedan jag hade ätit där ;)  för annars brukar vi alltid äta på Burger King :P  det är mer "vårt" ställe x'D
Hittade en tjockis tröja på Bik bok + ett par azz snygga byxor :D  riktiga kap ;) och vi gick till Make up store (har 20% rabatt, får det i skolan i med att de sponsrar typ Plusgymnasiet...)  Det var en jätte trevlig och snäll människa som jobbade där!!  hon hjälpte mig att hitta rätt foundation sort :D  men det var lite pinsamt för att få en mer "naturlig" look så tar jag foundation ner till BH:n och bak till nacken typ...  men om jag inte hade sagt något så hade hon trott att jag var så naturlig ;)  så då hade jag lyckats bra jobb tyckte hon :D  *stolt*  hihi  men det är också tur i med att jag går den linjen som jag lär mig om sånt ;)  köpte också en foundation pensel :P  för det är väldigt äckligt med svamp hon förklarade det väldigt bra för mig... så nu ska jag klippa sönder min svamp och se hur den ser ut och luktar!
Nu ska jag fortsätta äta min första Ben & Jerry glassen :D  den är jätte god!!  och kollar på The Big Bang Theory ;D
bilder på kläderna kommer imorgon..
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0