Azz läskigt...

Kollat klart på 5: te Harry Potter ( fenixorden)  spolar dock där jag tycker det är tråkigt eller sorligt...  Nu ska jag också skriva lite på Jonnas saga :D  är jätte bra!!  nästan så att hon kan skriva en bok...  ;)  Kan bara säga att det var azz god mat från Spicy  och mkt!!  blev jätte mätt!!  så det rekomenderas starkt ;)  hehe  men god natt ska upp tidigt imorgon och rida ut så behöver min skönhets sömn hihi  såg också Sweet Home Alabama skit bra fim!!  älskar verkligen den :D  var också längesedan jag kollade på den så det gör den ännu bättre ;)

Men i natt var det azz läskigt jag drömde något kan dock inte komma ihåg vad det var...  men  jag bara drog mig därifrån och skulle sätta mig i sängen men det var som om någon höll tillbaka mig och drog i min ena arm så att den typ domnade bort...  och jag typ ryckte och ryckte... men kom till slut upp och ändå så var det ingen där (eller jag trodde inte att någon skulle vara där..)  men det var sjukt äckligt!!  men som tur så kunde jag somna om igen efter typ 30 min :)  

Och för alla som har glömt så är det Göteborgs Hores Show nu !! :D  eller det började idag... men många ffrån stallet åker dit men för att vara ärlig så skulle jag inte vilja åka dit kolar hellre på samandraget ;D  hihi men får nog se till så att Jonna och mamma kommer dit nästa år för de tycker sånt är roligt... 


Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0