Årets trillning!!

Sitter med Sis och hon visar kläderna hon har köpt!  skit söta!! :D  ska ha en av de nya tröjorna på mig imorgon ;) är en rosa gullig!  ni får se den imorgon x'D hihi
Nu blir det snart till Mila och ska hämta plattången som jag inte hittade... hehe :P  + att jag ska smaska på godis som Sis köpte åt mig :D  bara för att jag fixade allt i stallet....
Dagen var la inte jätte rolig eller sällskapet var roligt men inte att gå i denna kylan!!  men jävlig bra lår och rump träning :D hihi   Fast jag trillade innan utanför skolan typ...  trillade inte på rumpan så nu har jag lite ont i huvudet.. men jag skrattade måste ha sätt azz roligt ut haha x'D  så det är årets "trillning"  hehe  och jag är nog inte så duktig på att läsa karta...  hihi   och Mathilda pratar jätte lågt i telefonen så ingen av oss hörde vad den andra sa och ändå hade båda på högtalaren!!  lyckat var det ;)  fast alla i bussen hörde nog vad jag sa hihi (a)  rolig konverstion :P
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0