Ansiktsmask

Har gjort ansiktsmask på Esther nu :D Var faktiskt roligt men ska bli skönt när man får en själv x'D  fast det enda som är synd att man måste ta bort sminket...  Har typ fobi att vara utan smink!!  men man får ju bättre hy om man gör det ofta ;)
Trodde jag missade bussen i morse för den åkte från busshållplatsen när jag typ var framme men det var den som var typ 8 min sen, så min buss kom 4 min efter :D fast medans jag väntade så tappade jag min vante och den blåste iväg kändes ur dumt att jaga min vante!!  men fick trampa till på den så att jag kunde fånga den ;) och sen tappade jag mitt busskort på bussen, så får hoppas att jag får lite tur senare idag (y)
Bilder från när jag gick runt munksjön med Olivia;
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0