hos läkaren...

Har vart hos läkarn idag!  Önskar att jag kunde vara glad och lycklig och tänka att jag hade "tur!"  För enligt mig så har jag haft allt annat än tur!! Fast vi alla ser på det på olika sätt..!!  Men grät azz mycket för med detta menas att jag inte får:

  • Rida på en månad!
  • Springa på 2 veckor!
  • Inga lag sporter
  • osv osv....

 

Blir lättare att säga vad jag får göra:

 

  • Gå på foten
  • Cykla
  • Behöver inte gå med krykor eller skenan

 

Efter jag gråtit ut allt och vart sur/arg på människor och tyckt allmänt synd om mig själv så åt jag och sedan la jag och mamma upp ett "schema" på hur de nästa veckorna kommer se ut!  Och då blev jag mycket glad igen!! :D + jag slipper åka tillbaka till sjukhuset!!  :D  Ett plus i kanten ;) För där gråter jag ju alltid... :(

 

 

Var uppe i stallet och red Tamira!  Kan ge er alla ett TIPS! Om man är ledsen och känner sig bedrövlig! (som jag gjorde! allt smink försvann när jag grät...)   Träna och ligg inte framför soffan och lata! Man blir piggare gladare av det!!

 

 

Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0