Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten!!

Nu är de officielt jul!!  känns dock inte som de!  Men har redan bytt julklapp med Mila så nu väntas bara dagen och hoppas att den blir rolig!! Ett av mina största problem lär bli vilka kläder jag ska ha på mig! ;) haha!



TOMTEN JAG VILL HA EN RIKTIG JUL
EN SÅN SOM MAN HAR NÄR MAN ÄR LITEN!!



Nu i jule tid så önskar man ibland att man va ett litet barn!!

Va uppe i stallet och red innan idag! :D  Gick bättre än väntat dock var de en som hela tiden typ med flit red in framför mig!?  Hatar verkligen sånt!! Men nu har jag jätte träningsvärk i magen!! :(  Fast de ä ju bara ett tecken på att man har tränat ordentligt ;)  En sak som är konstig är att jag haltar lite när jag går men jag kan rida lätt utan problem!?  Sjukt konstigt men hoppas snart att de släpper så jag kan gå normalt!! ;D

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0