Todays look!

Gick upp typ kl 10 - 11 Skulle ju kanske ta bussen upp till stallet, för att Tamira ska skos kl 3 och mamma slutar kl 4 så hon skulle inte hinna... Men som tur får hon sluta tidigare!! Hade typ dött annars!!  Då hade jag tagit bussen upp till stallet nu! Och komma så sminkad och fixad som jag är nu hade nog sett lite konstigt ut... haha!  Men man måste ju fixa sig i tid så att om de är något man behöver fixa i sista stund så hinner man det annars så om man sminkar sig i sista stund så kan sminket bli helt fuckt up!!  Men idag var de snarare klädkris!! Ser helt blek ut när jag hade de linnet som jag hade tänkt! (de är svart...!)  Sedan skulle jag ha en sött ljus rosa linne med lite spets och ett par kortbyxor till det men då hittar jag inte de svarta kortbyxorna!! :@  och då tänkte jag att jag tar en kjol men då passar inte de ljusrosa linnet till kjolen så nu snor jag Sis linne som hon fick igår av mig!! (i julklapp) Så ÄNTLIGEN har jag hittat min outfit of today!! :D  Mycket om och men fast de löser sig typ alltid ;)

Texten över blev lite konstig... Råkade komma åt någon knapp!?  Och vet inte hur jag får tillbaka det menmen...

 

Outfit of today / Night:

 

Strumpbyxorna!

 

 

De rosa linnet och man ser lite av kjolen! :)

Facelook:

 

 

Närbild på sminkningen:

 

Helhetsbild:

 

Och jag har håret på ena sidan! :D

 

Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0