Ta igen dag!

Hade en "Ta igen dag"  Vilket va ganska behövligt!!  Så nu är häslopedagogiken och idrotten klar!! :D  Fick MVG på Hälsopedagogik redovisningen och G på Idrotts provet x'D  Helt nöjd hade inte övat mer än 10 min på vadera sak ;) Och nu är de ÄNTLIGEN!!  :D  Dragon fjäskade lite för oss idag och gav oss hamburgare ;)  haha!


Sedan blev de att shoppa julklapp till Sis!! Sprang runt i typ alla affärer men tillslut valde jag ett rosa glittrigt party linne och två stycken plupp örhängen! :D  Så får hoppas att hon blir nöjd! ;)   Sedan tog man bussen ner till Stan och frågade efter praktik plats på hudoteket men de funkade inte så efter lovet blire till att ragga upp någon!! ;)  haha!


Blev även att man red idag!! :D  Gick faktiskt sjukt bra med tanke på att de va 8 till som red + en som hoppade lite och en häst som ibland kunde stanna och sparka rätt ut i luften och att Tamira hade vilat i 5 dagar! :D Men känslan va AWEZOME!!  Och de är ju de som är viktigast! :)

Nu ska jag gå och få lite skänhetssömn!! + smörrja in min fot!! Behöver ju göra de varje morgon och kväll!! x'D


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0