Studiedag = Sovmorgon!! :D

Har haft studiedag!!  Studiedag = sovmorgon ;) haha!   Vaknade inte förrens 1!! :O   Så nu är jag utvilad och mår bra!  Har även vart duktig och gjort en läxa... Behöver ju dock göra typ 5 till!?   Mycket innan jul... "/   Fast de ä bara ta tag och göra de x'D   Fast jag valde idag att ha i silverschampoo/blå schampoo  som min lärare kallar det :)  Hon tycker att jag har väldigt mycket guldiga toner och att ett bra tips till mig va att ta blå schampoo för de får borta de guld/gula tonerna  som om jag inte visste att silver schampoo gör det!?    Fast jag bara log och nickade ;)


Igår fick vi göra va vi ville så Matilda sminkande mig och testade en liten ny, starkare sminkning! :D


Såhär blev resultatet;






Va tycks?  :)



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0