Speed dating! ;)

Har haft en azz go skoldag, eller de va inte direkt roligt att städa salongen... Men behövligt!  Man kan ju inte bara ha roligt ;) haha!   På förmiddagen när man hade engelska så gjorde vi Speed dating!  Så min nya identitet;

  • Jag heter Rolf
  • Är 50 år
  • Bor i grekland
  • Mitt yrke är ridning
  • Jag har en häst
  • Jag är expert på att volta
  • Jag lärde mig volta i stallet
  • Min favorit mat är knäckebröd
  • Jag är faschinerad av de som håller på med gymnasitk

 

Någon som är intresserad?  ;) hahah!  Blev att jag ska gå på en andra dejt med en som heter Jimmy och är 23 år! Haha! Åldern är ju bara en siffra!! ;)  Nä men de va en rolig lektion!  :D  Dock fick man fisk till mat... och de va INTE varm sås :(  Men som tur hade jag med mig mandlar!  Som mättar förvånandsvärt mycket!!  Så ett tips ha alltid med det till skolan om det är äcklig mat!  :)

 

Nu blir de sängen! Och Esther ska sova över!  Så de blir nog MYCKET prat innan man somnar ;)

 

 

 

TIPS!

 

Får du äcklig mat i skolan se till att ha med Mandlar eller lite nötter!  Det mättar otroligt mycket och håller dig mätt i typ 2 - 3 timmar!  :D  Men se till att ha något att dricka kan bli lite tortt annars ! :)

 

 

Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0