Rasa ner från himmelen!!

Vaknade inte förrens typ halv 1 idag!!  En rejäl sovmorron som va behölig men de blev lite stressigt med att hinna duscha och sminka mig, sedam blev de snabbt upp till stallet där vattenkranen hade cp:at så de va ganska blött i Tamiras box! :(  Men efter 2 och en halv skottkärra så va de borta!! :D  Men på toppen av det så började snöet bara rasa ner från himmelen!! :O  Älskar snö om de ä vindstilla!!  Nu pisade det en bara i ansiktet så att man knappt kunde se något!! :(    Men de är bara att Make it work lixom ;) 


Så nu har jag typ fixat färdigt mig, ska bara äta lite och sedan blir de att gå ut och ta bussen!!! :(  Glömmde kolla om någon kunde skjutsa mig....  Så gåre när man inte riktigt tänker... Menmen....! 

Dagens outfit:



Facelook;






Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0