Mysdag!

Vart i stallet och ridit gick bättre än väntat! + Tamira börjar bli smalare så då kommer man åt henne MYCKET bättre! Fast i slutet var både hon och jag trötta!!  Tränings verk?      Check!!  ;)     Nä måste nog verkligen börja träna så att jag kommer igång och inte gör bort mig på första Jensträningen på 3 månader....  Skulle vara så SJUKT pinsamt!!



Har haft en redig softis dag när jag kom hemfrån stallet tog jag i ricinolja i håret och tog en varm dusch sedan blev de på med myskläderna kolla på film och äta godis!! :D   Nu blir de till att kolla på en till kriminal serie!! Kollade innan på Morden i midsommer!  Fastän de är den nya så är den endå helt okeej att kolla på!! :D



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0