Min fina Lotta! ;D

Good night!  Dags att sova snart då!! Är riktigt trött red Tamira ända från början idag!! Fattar inte hur mycket jag kan ha tappat på 9 veckor!!  De ä helt sinnes sjukt!  Men de gick helt okeej, dock blev hon lite okoncentrerad (vi var i Nya ridhuset) Slapp även att ta med krykorna!! Fast de säger man ju inte till läkarna ;)  Lyckas typ alltid glömma dem när jag ska till stallet!?  Eller denna gången så fick jag ju det!! hehe x'D

Gick även på "jobb" mötet!  Asså Stallet = Bitchar = Drama!  Haha nä men lite så känns det..!  Om man någon gång tyckte att skolan va jobbig, så finns stallet, men där får man sjukt mycket stöd av sina vänner, men bitcharna finns där ändå.. :(   Ska bli skönt när allt är över, men när ska världen slutas styra av sådana som fjäskar för "bitcharna"?  De behövs ett stopp!!  Annars kommer vi bara fortare och fortare ner i helvetet... :(  Tyvärr så är de så.... menmen allt ändras ju inte över en natt ;) 


I skolan på klassrådet så gick några igenom hur mycket skolan lägger pengar på våran lunch!  Riktigt intressant!  De lägger 40 kr per dag på varje elev!! Och på ett skolår så lägger de 7000 kr på varje elevs mat!!  Helt sinnessjukt äre!! För de kommunala skolorna lägger typ 7 - 10 kr per elev!!  + de får ibland godare mat än oss....

Min fina skol lunch... Den döptes till Lotta!! hihi ;D

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0