Merry Christmas!

GOD JUL!!



Finns ingen julkänsla alls ska bli 7 + ute...!  Så denna julen kommer bli en tråkig vanlig dag istället för den där spännande julkänslan med snö ute!!  Menmen de finns ju vissa barn som aldrig har sett snö så man ska la va glad att man har fått någon snö iår iallafall...!  Men nu ska vi dra till Sara och Jonny där vi firar jul med pappas släkt!  och kollar på Kalle Anka!! :D  Sedan drar vi vidare och äter julbord IGEN fast med mammas släkt och där får vi även träffa tomten!!  :D Haha!   När jag va liten så trodde jag inte på tomten så då sa en släkting men dra i hans skägg om du vågar och jag var nära på att få av masken fast den skrek Ajjjj  så då slutade jag dra i den x'D Snäll som jag är ;) haha!




Dagens outfit:



Facelook:



Kör på lite glitter make idag också!!



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0