Madröm!

Kom typ 50 min innan lektionen börjar!?  Men de ä ganska skönt att slippa stressa och så... Men mår awezome idag om man jämför med igår..!   Fast börjar bli mer mig själv igen!! :D  Härlig känsla äre :)  Hann även städa lite i morse, konstigt nog så blir jag avslappnad och typ gald över det!?   För de behövde jag efter min madröm!! Drömde om att läkaren sa att mitt ben inte va helt läkt och att jag skulle behöva gipsa benet och inte kunna rida på 1 månad!!  Fatta att jag sov dåligt i natt!  Orkade inte ens göra frukost åt mig x'D haha!  Lite lat ä man ju allt ;)

Körde på en lätt make up idag, för vi ska sminka sen på Stylisten så onödigt att behöva ta bort en massa smink + att vi inte har några Pads i skolan...





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0