Konstig men bra! :D

Denna fördelsedagen har vart den konstigaste ja någonsin har haft!  De sjöng för mig på natten, blev sedan utskälld av mamma för jag missade bussen hem, sen är min present försenad så jag får den på tidag och min systers plan blir försenat så hon sover över i Värnamo istället... Men endå helt okeej x'D  Är ju 17 nu!!  haha!  Känns dock ingen skillnad de blir la värre när man fyller 40 och får sin 40 års kris ;) haha! 


Men igår va en azz härlig kväll så idag blire att gå och lägga sig ganska tidigt fast jag börjar inte förrens kl 12 imorgon så de ä ganska chill, men måste hinna och städa och sånt innan x'D




Kraam Missfleur♥

Kommentarer
Postat av: olivia

GRATTTTTTTTTTTTTIIIIIISSS IGEN!

2011-12-19 @ 00:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0