Kollade på både dragningen och Idol!

sorry för dålig uppdatering igår!!  Men gick på ett kalas igår, en släkting fyller 2 år!!  de va MÅNGA barn där! Är mycket barn i släkten nu! ;) 


I skolan gjorde man ju då paper mache (stavas!?)   Ganska roligt äre, men jobbigt!!   Blir helt kladding och aa usch!  "/  Nu måste jag börja plugga till 2 prov som jag har nästa vecka! :(  + göra lite i hälsopedagogiken!!  Känns som om livet är lite jobbigt just nu ;)   haha!  Liiiiite lat är man ju ändå x'D   Fast de som gör mig extra taggad idag är att jag ska rida!! :D:D   Då blir man alltid glad !!  haha!  Har även börjat gå på foten ju !   så då är det ju bara dags att börja rida igen! ;D

Kollade även på dragningen igår!  Tur att sverige inte hamnade i gruppen som är Danmark, Nederländerna, Italien och nått mer land ;)   

Kollade ju självklart på idol!!  Tyvärr gick ju Amanda vidare :(    Men roligt att Baad nu säger att han varit extra hård mot Robin bara för att han tycker att han är bra eller nått sånt!?  Ändrar han sig bara för att Robin kanske vinner?  haha! lite roligt äre ändå ;)

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0