Jätte snäll gubbe! :D

Snart blire skolan då... Måste åka en timme innan jag börjar!! :(  Och i detta vädret är de inte direkt roligt att gå ute...  Men va gör man inte för att komma till skolan? Haha nä usch!  Men måste man så måste man... ;) 



Igår så satt jag jämte en jätte snäll gubbe hem på 28:an (ingen vågar typ sätta sig jämte mig, imed att jag har krykor)  Men han bara  Då sätter jag mig här då! Och frågade vad som hade hänt och en massa sånt!  Riktigt trevligt faktiskt! För alla säger att de är mer socialt att åka buss, men de ä det verkligen inte!! För man pratar ju ändå bara med sådana som man känner!! Men Han va skit trevlig och sa att jag skulle krya på mig när han skulle hoppa av! :D 

Dagens outfit;



Face look;  (kunde inte ta bättre bilder än dessa... "/)







Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0