I LOVE U MUM AND DAD!!

Jag kommer typ göra 2 inlägg om dagen MAX!  För jag är inne i en väldigt stress fas och jag mår dåligt för att jag stressar upp mig för ingenting!  Allt i livet känns lite jobbigt, med benet och skolan....!  Så orkade knappt åka till skolan idag så min kära mamma skjutsade mig ♥
Fick även ett totalt break down i matsalen, för vi skulle få Tacos och så fick vi fisken som jag inte äter! (och ingen annan på skolan heller)  Så då bröt jag ihop och ringde mamma och sa att jag inte pallade mer, men hon va så gullig och hämtade Donken mat och skjutsade upp mig till skolan!! :D  För de är svinhalt ute om ni har märkt det!?  Så har lite problem att ta mig fram...  Men Pappa Ska om han hinner köpa doppar/dubbar/spikar till mina krykor!! :D  Sen kom även mamma och hämtade mig så jag slapp ta bussen hem!  :)
Måste säga att jag har världens bästa föräldrar!! :D
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0