Har ni någon favorit look?

Holiday in Handcuffs!!   I den filmen säger dem såhär:

Jag älskar min familj men om jag måste välja,
mellan att vara mig själv eller min familj
så väljer jag
MIG SJÄLV!!


Tänk om de vore så lätt!! Att välja sig själv framför alla andra! Då skulle alla ens problem vara ur världen..!  Men de jag kom på nu är att idag gick de azz dåligt för mig när jag red och min mamma påpekad vad jag gjorde för fel! Och jag visste själv om dem och blev självklart irriterad!  För jag sätter en sådan stor press på mig själv att jag SKA lyckas / göra bra ifrån mig! Och när jag sviker mig själv så förstörs jag.... "/  eller de kanske är lite att ta i! men ni fattar vad jag menar ;)  Men all press vi sätter på oss själva är sanslöst! önskar att jag var en hippie och önskar att jag inte hade något att bry mig om än att ÄLSKA ALLA!! haha! :D


Jag genom tiderna :

Gammal bilde ;)




















Jag idag:




Så vi ändrar oss hela tiden för att vi aldrig riktigt blir nöjda med vårat utseénde!  Håret är den fortaste förändringen vi kan göra! För de tar tid att bli slimmad eller ändra sin kropps typ osv.... + man vill ju inte operera sig hela tiden...
Men de slutar nästan alltid med att man vill se ut som man gjorde innan man började fixa med något!!

Har ni någon favorit?


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0