Gå och lukta hundar i rumpan!

Nu blire snart sängen!  Måste dock först läsa lite om Antiken och lära mig 12 gudars namn!! :(  Fattar inte varför de ingår i svenskan !?   Konstigt men men...  Man gör ju de om man måste ;)  Har även vart duktig och börjat med Religion uppgiften, nu när jag vet vad Sakrament är för nått så går de något... lättare ;) haha! 


Men för er nattugglor som orkar läsa lite så får ni min krönika, hope u like it!! ;D 



Gå och lukta hundar i rumpan!

Nu för tiden är alla så inne på att bli smala som en pinne. När alla flickor är inne på att gå ner och bli en killes dröm tjej, så säger pojkarna att de gilla runda flickor med kurvor!? När ska det sluta egentligen!? Alla vill vara någon annans dröm, men när ska man se ut som man själv vill och inte hur samhället vill att man ska se ut? Den nyaste populäraste dieten är LCHF, men alla börjar med sina egna dieter. När jag stod i mataffären häromdagen och stod med en chokladkaka i väntan på min tur att betala, så hörde jag de bakom mig prata om en massa olika dieter. Den pratade om alla kalorier i choklad och att man går upp ett halvt kilo per chokladkaka, fatta hur tjock jag kände mig just då! Fast den nyaste dieten som snart kommer att slå igenom är DF, det står för Dog Food! När man känner sig de minsta sugen på godis eller någon annan mat så tar man ett hundkex! Det funkar susen hon som hade testat det hade gått ner 10 kilo på en månad! Den enda bieffekten va att man gillade att lukta hundar i rumpan... Men de tyckte att de va värt risken!  Så vart är egentligen världen på väg!?  Snart kommer vi alla gå runt och lukta hundar i rumpan, bara för det är de snabbaste sättet att gå ner i vikt? Men de kanske är värt att testa de finns ju ändå bara EN bieffekt.

Fräscht!?


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0