Fint hus! :D

Har ett riktigt fint och städat hus nu!! Va faktiskt riktigt trevligt med kalas! Känns dock inte som de gjorde när man va liten :(  Man känner sig så gammal när alla små barn springer runt och leker och tycker de är hur kul som helst!! Längtar lite tillbaka till den tiden!  Men fick pengar, presentkort och 5000 kr till körkort! :D 



Nu rå pluggar jag till redovisningen imorgon + en komplitering och så måste jag hitta papprena till ett annat prov! Annars är jag JÄTTE körd!! :( 



Idag träffade jag ju då Sis med!  Som kommit hem!  Fick en nyårsklänning ett par lösögon fransar och en mugg! (Visar bilder på allt imorgon!) Fick även en tröja fast den ska vi typ dela lite mer på ;) Fick även en kudde till mitt rum och ett par lösögonfransar och ett fjäderhårspänne!! :D  Så nu är de problem för mig vad jag ska ge Jonna för nått!!  Paniken börjar komma!!! Men imorron äre shopping som står på schemat ;) hihi



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0