En riktig rolig skoldag! :D

Kom precis hem från skolan och har bytt om för att åka till stallet!! :D  Har först jobb möte... Sen blir de ridning!! :D Gu va roligt de ska bli när man verkligen har kommit igång igen!! Känns också lite bättre nu när en till på skolan har krykor x'D  Känns taskigt att säga så men de ä sanningen :)  Ärlig ska man nästan alltid vara !! ;)



Har faktisk haft en rolig dag i skolan, lektionerna har vart helt okeej men alla samtal och så!! Haha på religionen så kom man in på lite andra saker än va man skulle... ;)  Eller bara min dem som jag är med men riktigt roligt dock blev de lite pinsamt för tillslut så slutade de med att nästan alla hörde!! + Läraren lyssnade lite också men gick sen när han trodde att de skulle komma något snuskigt (som de gjorde) haha!  Blev dock sen i slutet att han förhörde oss alla på vad vi hade lärt oss på lektionen och jag sa de jag hade skrivit/lärt mig  Vilket var väldigt bra tyckte läraren!! :D  Dock sa 3 stycken efter mig att de hade lärt sig samma sak!! haha! Fast de hade de inte men men..


Har dock vart azz jobbigt mitt öga har cp:at som fasen!! :(  Usch! 

Det vänstra ögat (så såg de ut imorse!) Nu ä de typ lite rött... :(   usch fy bläh!


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0