Dags att nanna ;)

Nu blir de sovdags!!  Ska gå  upp kl 6 imorgon!! :(  Det är nog en av de sämsta sakerna med att åka buss! Måste gå upp så sjukt tidigt om man jämför med när jag åkte taxi ;)   Men idag har vart en väldigt bra dag!  gick enda till 4 !! :D  jag är nog den enda som är glad att vi går en heldag ;)  haha!   Alla andra vill typ sluta tidigar!?  Men genom att göra det hur ska vi då kunna lära oss mer?  Så de verkar som om allt kommer att bli bra nu!  :D  Livet går uppåt igen! 



Imorgon lär ni se en ändring på mig ;)   Spännande att se vad det är för nått!!  :D  


Från tävlingen som vi hade i dag!  (man kunde vinna två biobiljetter!!)  Tyvärr så vann jag inte, dock så var de roligt att testa på något som man typ bara har övat på 2 ggr eller nått sånt! :D 


Bild på hur Esthers frisyr (med loopar) såg ut!! :D








Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0