Då äre söndag!

Söndag ida då!  Skola blire imorgon!  Skönt när nästa vecka är över så slipper man allt stress!!  Blir bara att koncentrera sig på de roliga sakerna!  Alltså livet haha! nä men då kan man verkligen slappna av + att jag är av med mina krykor då x'D 


Idag när jag skulle till stallet;  (konversation mellan mig och mamma)


Jag - Börjar gå som vanligt ugenom dörren med stallkängor på!
Mamma - Sara, har du inte glömt något?
Jag - Nä, vadå för nått?
Mamma - Dina krykor, du får ju inte gå utan dem!


Haha  Lite failat!  Går ju utan dem hemma så jag börjar vänja mig innan jag har blivit "friskförklarad" ;)  hihi! Red Qajsa för Tamira va typ lite seg och lyssnade inte på mig, men de gick väldigt bra när jag red Qajsa! :D  Dock trodde folk att jag va Jonna.... Fast folk tror att jag är Jonna typ hela tiden... De beror nog mest för att vi har väldigt lika hårfärger nu!  Kollade även på Lucia showen som va VÄLDIGT bra!! :D   Gulligt med Gymkana, agillity, höjdhoppning, luciashow och så mycket mer höll på i typ 2 timmar men kändes som om typ max en halvtimme! :D




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0